WEBDESIGN 

KEET ROTTERDAM

De oude website was in mijn ogen te veel gericht op de ondernemer die bij KEET een fysiek stukje winkel kan huren, die vaak niet over een eigen verkooppunt beschikken. Dat was in de eerste fase heel relevant omdat het doel toen was om vooral  ondernemers aan te trekken.

KEET werd na verloop van tijd steeds bekender en groeide met het aantal deelnemers. Inmiddels werkte ik er al ook bijna twee jaar en merkte  dat als we 'offline' willen blijven groeien, we online moesten veranderen.  Een make-over voor de website was in mijn ogen dan ook niet overbodig. 

 

De website spreekt nu de toekomstige bezoeker aan die hier niet willen 'liggen' als deelnemer maar graag willen komen winkelen.

Het webdesign heb ik gebaseerd op de sfeer en look&feel van de winkel. Het doel hiervan is om de beleving zowel offline als online één de maken.

De zachte kleuren groen, roze en wit komen ook in de winkel voor waar de toon voor de sfeer mee wordt gezet. Het lettertype van de kopjes is afgeleid van het Logo. Het is speels, vriendelijk en duidelijk precies zoals de winkel KEET en het team uitdragen. 

Daarbij is het belangrijk dat de bezoeker alle informatie vindt die het nodig heeft en dat het de bezoeker uitnodigt om naar de echte winkel te komen. 

www.keetrotterdam.nl